Zadania zawodowe:
|
- współpracowanie z dyrektorem generalnym i pozostałym członkami kadry kierowniczej w zakresie realizacji strategii firmy;
- tworzenie oraz pełnienie nadzoru nad wdrożeniem krótko i długoterminowych strategii operacyjnych;
- realizowanie strategii firmy, analizowanie wyników finansowych jednostki
i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów;
- realizowanie celów budżetowych firmy w powierzonym obszarze, np. oddziale;
- sprawowanie nadzoru nad procedurami kontroli jakości;
- podejmowanie działań ukierunkowanych na doskonalenie jakości produktów i procesów produkcyjnych oraz organizacji i metod pracy;
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami;
- opracowywanie planów rozwoju oddziału firmy;
- koordynowanie działań podległych działów firmy, np. działu administracji, transportu, realizacji itp.;
- zarządzanie zasobami ludzkimi w podległej jednostce; w tym branie udziału w planowaniu zasobów ludzkich, w procesach rekrutacji i oceny pracowników, planowaniu ścieżek rozwojowych i sukcesji stanowisk;
- szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników działu administracji, transportu, realizacji itp.;
- doskonalenie własnych kompetencji;
- zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
|